Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 710 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
710 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
747 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhý svazek třetího doplněného a přepracovaného vydání Husitské revoluce přináší propojený třetí a čtvrtý díl předchozích vydání. Během posledních let bádání v některých úsecích výrazně postoupilo, a proto bylo nezbytné původní verzi přepracovat nebo upravit všude tam, kde to bylo žádoucí či…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Husitská revoluce II - Země vymknutá z kloubů je 763 Kč

Výběr knih autora František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.