Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 585 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
585 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
625 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
628 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
557 Kč
Není skladem

Krátký popis
František Šmahel se začal systematicky věnovat dějinám Tábora na konci 70. let 20. století. Jeho původně zamýšlená revize dosavadních poznatků vyústila ve zcela nový, systematický průzkum dějin husitského Tábora, jehož cílem bylo postihnout veškeré aspekty života vzorového města založeného v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Návraty k pramenům - Počátky husitského Tábora je 586 Kč

Výběr knih autora František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.