Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 523 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
552 Kč
Není skladem

Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
625 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku - Nodl Martin. Obsáhlá a obrazově bohatá monografie mapuje slavnosti, ceremonie a rituály, jež našly uplatnění v prostředí Českého království v období pozdního středověku. Autorský kolektiv předních českých medievistů v ní na základě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slavnosti, ceremonie a rituály pozdního středověku je 570 Kč

Výběr knih autorů Martin Nodl , František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora Martin Nodl, František Šmahel
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.