Stopy dávnej minulosti 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 548 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopy dávnej minulosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stopy dávnej minulosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
759 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy dávnej minulosti 4 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
724 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v atraktívnej kolekcii za výhodnú cenu! Kniha o začiatkoch Uhorského kráľovstva; sleduje ich zo slovenského pohľadu, hľadá slovenský podiel na vzniku Uhorska, na jeho budovaní a utváraní hraníc. Rozpráva príbehy z čias Nitrianskeho kniežatstva, z ktorého po krvavých bojoch vzišli…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopy dávnej minulosti 4 je 677 Kč

Výběr knih autora Pavel Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.