Storytime 2 The Ant and the Cricket - PB

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Storytime 2 The Ant and the Cricket - PB aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Storytime Readers je série známých příběhů a pohádek, které zábavnou formou procvičují četbu. Jsou rozděleny do tří stupňů pokročilosti a jsou napsány způsobem, který umožňuje vyučujícím použít je jako scénáře k dětským divadelním představením.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jenny Dooley , Anthony Kerr

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Dooley, Anthony Kerr
Výběr knih vydavatele Express Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Express Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.