Strašidla z Vidlákova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strašidla z Vidlákova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašidla z Vidlákova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strašidla z Vidlákova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na hradě Vidlákov žije kastelán Mňuk a s ním strašidla Mahulena, Bouchal, Škrtislav, Ohníček a Smrádek. Na hrad nejezdí moc návštěvníků a tak hrad pomalu chátrá a strašidla nemají koho strašit. Až jednoho dne přijede autobus plný rozjívených pražských dětí a rázem je všechno jinak. Strašidla se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strašidla z Vidlákova je 214 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček, Renata Petříčková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.