Strukturální schodek rozpočtu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Strukturální schodek rozpočtu aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Strukturální schodek rozpočtu -- Měkký ukazatel k tvrdým trestům?; Autor: Tomšík Vladimír, Skopeček Jan, Janáčková Stanislava, Slaný Martin, Zamrazilová Eva; Sborník textů věnovaných problému strukturálního schodku rozpočtu Sborník textů věnovaných problému strukturálního schodku…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.