Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přední česká lingvistka prof. Jarmila Panevová představuje a sumarizuje svoji celoživotní vědeckou práci svazkem vybraných studií.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Studie z české morfologie a syntaxe. Vybrané stati je 244 Kč

Výběr knih autora Jarmila Panevová

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Panevová
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.