Superman: Up in the Sky: The Deluxe Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 800 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Superman: Up in the Sky: The Deluxe Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
945 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Superman: Up in the Sky: The Deluxe Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
800 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The all-star creative team of writer Tom King (Mister Miracle) and artist Andy Kubert (The Dark Knight III: The Master Race) answer the question: How far across the galaxy will Superman go to bring a single child home?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Superman: Up in the Sky: The Deluxe Edition je 872 Kč

Výběr knih autorů Tom King , Kubert Andy

Zobrazit všechny knihy autora Tom King, Kubert Andy
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.