Sváteční

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sváteční koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sváteční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sváteční koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová, špičkově zpracovaná kuchařka a nadčasový průvodce pohoštěním českých a moravských domácností. Přes 180 fotografií a ilustrací! Více než 130 receptů. Přehledné postupy psané jednoduchým jazykem, kterému rozumí opravdu každý. Vše doplňují odpovědi na nejčastější otázky kolem pohoštění, na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sváteční je 289 Kč

Výběr knih autorů Roman Vaněk , Jana Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Roman Vaněk, Jana Vaňková
Výběr knih vydavatele Prakul Production

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prakul Production
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.