Svet bez e-mailov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svet bez e-mailov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svet bez e-mailov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Svet bez e-mailov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svet bez e-mailov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Boli časy, keď sme nástroje ako e-mail považovali za najlepší technologický prínos. Výskumy ale odhalili, že ľudia jednoducho nie sú stvorení na neustálu digitálnu komunikáciu. Bestsellerový autor New York Times Cal Newport v svojej novej knihe uvádza sériu princípov a konkrétnych pokynov, ako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svet bez e-mailov je 350 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.