Digitální minimalismus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitální minimalismus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální minimalismus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální minimalismus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální minimalismus koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Digitální minimalisté jsou spokojení lidé, kteří nezažívají strach, že jim v online světě něco utíká. Nemají nutkavou potřebu neustále kontrolovat mobil, protože dobře vědí, které činnosti mají smysl a přinášejí jim skutečné uspokojení. Autor přelomové knihy Hluboká práce tentokrát bije na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitální minimalismus je 306 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.