Svět tanků - Encyklopedie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 695 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svět tanků - Encyklopedie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
695 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět tanků - Encyklopedie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
767 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět tanků - Encyklopedie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
892 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět tanků - Encyklopedie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
959 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svět tanků - Encyklopedie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
815 Kč
Není skladem

Krátký popis
Velká ilustrovaná encyklopedie nabízí přehled 154 nejvýznamnějších tanků a samohybných děl od roku 1915 až po současnost.Je rozdělena na čtyři hlavní části – tanky vyráběné do roku 1939, druhoválečné stroje, tanky ze studené války a současné, z arzenálu armád hlavních mocností i menších států.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svět tanků - Encyklopedie je 825 Kč

Výběr knih autora Ivo Pejčoch

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Pejčoch
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.