Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prokop Tomek a Ivo Pejčoch, pracovníci Vojenského historického ústavu v Praze, zpracovali dosud opomíjené historické téma, problematiku vynuceného pobytu sovětských jednotek v Československu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černá kniha sovětské okupace - 2.doplněné vydání. Sovětská armáda v Československu a její oběti 1968-1991 je 406 Kč

Výběr knih autorů Ivo Pejčoch , Prokop Tomek

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Pejčoch, Prokop Tomek
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.