Světlo a hmota

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 334 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Světlo a hmota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Světlo a hmota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světlo a hmota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světlo a hmota koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světlo a hmota koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světlo a hmota koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Světlo a hmota - Vrbacký Petr;Teplý Libor. Kniha obsahuje čtyři soubory černobílých výtvarných fotografií a stejný počet textových zamyšlení, navzájem spojených stejnými tématy. Jsou to témata „Tma a světlo“, „Řád a svoboda“, „Neviděné stavby“ a „Hledání světla“. Přestože fotografie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Světlo a hmota je 380 Kč

Výběr knih autorů Libor Teplý , Petr Vrbacký

Zobrazit všechny knihy autora Libor Teplý, Petr Vrbacký
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.