Kostel svatého Tomáše v Brně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 54 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kostel svatého Tomáše v Brně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
54 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kostel svatého Tomáše v Brně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Krátký popis
Text za odborné spolupráce Ludvíka Kolka a Františka Svobody sestavil Petr Vrbacký, duchovní správce farnosti při kostele sv. Tomáše. Publikace je v českém jazyce s anglickým překladem.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kostel svatého Tomáše v Brně je 49 Kč

Výběr knih autorů Libor Teplý , Petr Vrbacký

Zobrazit všechny knihy autora Libor Teplý, Petr Vrbacký
Výběr knih vydavatele -

Zobrazit všechny knihy vydavatele -
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.