Systém sjednocené evidence poznatků o nepříteli (v československých podmínkách)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Systém sjednocené evidence poznatků o nepříteli (v československých podmínkách) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Systém sjednocené evidence poznatků o nepříteli (v československých podmínkách) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Systém sjednocené evidence poznatků o nepříteli (Sistema objediněnnovo učeta dannych o protivnike – SOUD, českou zkratkou SSEP) byl ojedinělým projektem přísně tajné databáze nepřátel SSSR a jeho satelitů. Dohoda o SSEP byla podepsána koncem roku 1977 a na jejím základě se přistoupilo k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Systém sjednocené evidence poznatků o nepříteli (v československých podmínkách) je 114 Kč

Výběr knih autora Prokop Tomek

Zobrazit všechny knihy autora Prokop Tomek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.