Tahy 2012

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tahy 2012 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahy 2012 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahy 2012 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahy 2012 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
131 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tahy 2012 - kolektiv autorů. Dvojčíslo 9-10 časopisu Tahy je rámcově zaměřeno na problematiku kreativity literárních institucí. V bloku studií čtnáři naleznou články Vladimíra Novotného: Jiljí Vratislav Jahn z družiny májové, Jany Kantoříkové: Dvě moci - Dekadence jako forma subverze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tahy 2012 je 124 Kč


Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.