Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejnovější kniha zkušeného autora Josefa Prokeše přináší čtenářský požitek na druhou, neboť se v ní inspirativně prolíná literatura s literaturou o literatuře. První část knihy obsahuje deset kapitol z literární teorie pro mírně pokročilé čtenáře, druhá část nabízí k vlastnímu posouzení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kritické reflexe literárního textu: S anděly i bez nich na sviňu svět je 191 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.