Taky jsem si myslel, že jsem úspěšnej manažer... aneb pravidla společenského chování pro manažery

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Taky jsem si myslel, že jsem úspěšnej manažer... aneb pravidla společenského chování pro manažery aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Výběr knih autora Pavlíčková Monika

Zobrazit všechny knihy autora Pavlíčková Monika
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.