Taneční v noční košili

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Taneční v noční košili koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taneční v noční košili koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taneční v noční košili koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Taneční v noční košili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Taneční v noční košili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Taneční v noční košili je jedinečný soubor povídek určených pro předčítání nebo společné čtení v kruh blízkých, přátel či v domovech pro seniory. Příběhy, které připravila známá spisovatelka Ivona Březinová, nás přenesou do doby druhé poloviny 20. století. Připomenou nám významné události,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Taneční v noční košili je 213 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová, Klára Cingrošová, Radka Franců
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.