Eliáš a liška, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eliáš a liška, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliáš a liška, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliáš a liška, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eliáš a liška, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Eliáš a liška, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
80 Kč
Není skladem

Krátký popis
„U nás z nebe padají lišky. No co, co? Vy jste nikdy neviděli padat z nebe lišku?“ Tak začíná vyprávění I. Březinové o světě plném „nesmyslů“, o jakém se můžete dočíst jen v hodně zábavné knížce. Vychází s ilustracemi Heleny Zmatlíkové.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eliáš a liška, 2. vydání je 105 Kč

Výběr knih autora Ivona Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.