I hračky si chtějí hrát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I hračky si chtějí hrát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
I hračky si chtějí hrát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I hračky si chtějí hrát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I hračky si chtějí hrát koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I hračky si chtějí hrát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zábava i poznání v obrázkové knížce z edice Společné čteníI hračky si chtějí hrát, a dokonce samy! V jednom pokojíčku byla spousta hraček, s kterými se obvykle bavily děti. Žlutá kuželka se však jednoho rána probudí a zjistí, že ostatní kuželky zmizely. Hledá je v krabici, na polici, ve skříňce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I hračky si chtějí hrát je 240 Kč

Výběr knih autora Ivona Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.