Dárek pro Sáru, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dárek pro Sáru, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žákyně Sára se po prázdninách moc těší do školy. Jde už do druhé třídy. Čeká na ni ale řada překvapení a nových zážitků, které prožije se svým kamarádem Markem a novým spolužákem Liborem. A jaký ji nakonec čeká dárek? To se, milé děti, nechte překvapit. Zábavný příběh Ivony Březinové provázejí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dárek pro Sáru, 3. vydání je 226 Kč

Výběr knih autora Ivona Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.