Teď něco ze života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teď něco ze života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď něco ze života koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď něco ze života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teď něco ze života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Teď něco ze života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
325 Kč
Není skladem

Krátký popis
V prvním plánu této prózy vypráví Anna Blažíčková o svém životě v partnerském svazku s Přemyslem Blažíčkem (1932 – 2002), předním českým literárním vědcem. Ve skutečnosti jí tento námět slouží jako východisko k hluboké reflexi vlastního osobnostního zrání, průběhu jejího života i veřejných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teď něco ze života je 325 Kč

Výběr knih autora Anna Blažíčková

Zobrazit všechny knihy autora Anna Blažíčková
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.