Disney: Cinderella Pop-Up Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 700 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Disney: Cinderella Pop-Up Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
700 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Experience the iconic tale of Cinderella in a whole new way with this stunningly crafted delight of a pop-up book. Featuring intricate paper engineering with lush illustrations, the pages come to life like never before. This deluxe pop-up book is the ultimate keepsake for collectors and kids of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Disney: Cinderella Pop-Up Book je 700 Kč

Výběr knih autora Matthew Reinhart

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reinhart
Výběr knih vydavatele Insight Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Insight Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.