Teplo domova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teplo domova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Teplo domova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Napínavý príbeh prisťahovaleckej rodiny, ktorej rozhodnutie medzi láskou a vernosťou má zdrvujúce následky. Isma je voľná. Po rokoch starostlivosti o mladších súrodencov po matkinej smrti prijala pozvanie svojej mentorky z Ameriky a vracia sa k svojmu snu o štúdiu. Nedokáže sa však prestať…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teplo domova je 297 Kč

Výběr knih autora Kamila Shamsie

Zobrazit všechny knihy autora Kamila Shamsie
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.