Termination Shock

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Termination Shock koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Termination Shock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Termination Shock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
637 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Termination Shock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
930 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Termination Shock koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neal Stephenson's sweeping, prescient new novel transports readers to a near-future world where the greenhouse effect has inexorably resulted in a whirling-dervish troposphere of superstorms, rising sea levels, global flooding, merciless heat waves, and virulent, deadly pandemics. One man has a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Termination Shock je 473 Kč

Výběr knih autora Neal Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Neal Stephenson
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.