TGM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

TGM koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

TGM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

TGM koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
323 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vše podstatné o prvním československém prezidentovi. V roce 2020 jsme si připomněli již 170. výročí narození jedné z nejvýznamnějších osobností moderní české historie: Tomáše Garrigua Masaryka (1850–1937). U této příležitosti se opětovného vydání dočkala úspěšná kniha významného českého autora…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy TGM je 317 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.