The Bell Jar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Bell Jar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
481 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Bell Jar koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
I was supposed to be having the time of my life.When Esther Greenwood wins an internship on a New York fashion magazine in 1953, she is elated, believing she will finally realise her dream to become a writer. But in between the cocktail parties and piles of manuscripts, Esther''s life begins to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Bell Jar je 397 Kč

Výběr knih autora Sylvia Plath

Zobrazit všechny knihy autora Sylvia Plath
Výběr knih vydavatele Faber and Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber and Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.