Tři okamžiky exploze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři okamžiky exploze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři okamžiky exploze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednoho rána se Londýn probudí a nebe je plné vznášejících se ledovců. Student anatomie zjišťuje, že v kostech každého z nás je od narození vyřezaný tajemný vzor. Na souš se dostávají ropné plošiny poháněné podivuhodným, zběsilým účelem… Osmadvacet příběhů mistra New Weirdu, z nichž většina zde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři okamžiky exploze je 393 Kč

Výběr knih autora China Miéville

Zobrazit všechny knihy autora China Miéville
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.