The Devil and Miss Prym

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Devil and Miss Prym koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
The new novel from Paulo Coelho, author of The Alchemist, told with his usual masterly blend of wisdom, humour, and drama. A stranger arrives in the small mountain village. He carries with him a backpack containing a notebook and eleven gold bars. Burying these in the vicinity, the stranger…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Devil and Miss Prym je 171 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.