Glass Cliff

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Glass Cliff koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Glass Cliff koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Glass Cliff koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Glass Cliff koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A data-led examination of The Glass Cliff social phenomenon, whereby women are often only hired into leadership roles when a business is already underperforming, thereby undercutting their chances of success.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Glass Cliff je 444 Kč

Výběr knih autora Sophie Williams

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Williams
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.