The Rabbit Hunter

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 386 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Rabbit Hunter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Rabbit Hunter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The sixth gripping thriller in Lars Kepler's bestselling series featuring Joona Linna. Perfect for fans of Stieg Larsson and Jo Nesbo. There's a face at the window.A stranger wearing a mask stands in the shadow of a garden. He's watching his first victim through the window. He will kill him…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Rabbit Hunter je 400 Kč

Výběr knih autora Lars Kepler

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.