The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Krátký popis
'You think the foxes are travelling down river to look for a new home?' The swan hesitated, but eventually he nodded. 'They could be.'A gorgeously illustrated animal epic set on the Greenriver that readers aged 8+ will treasure.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Swan's Warning (The Story of Greenriver Book 2) je 216 Kč

Výběr knih autora Holly Webb

Zobrazit všechny knihy autora Holly Webb
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.