Tma (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tma (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tma (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tma (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
Triler, z ktorého vás zamrazí až do špiku kostí! Jozef Karika nám už neraz dokázal, že má jedinečný talent na vybudovanie mrazivej atmosféry, ktorý sa snúbi s rozprávačským majstrovstvom. Aj preto je jeho knihy tak ťažké odložiť. Napriek tomu, že nám pri nich behá mráz po chrbte a strhávame sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tma (audiokniha) je 383 Kč

Výběr knih autora Jozef Karika

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Karika
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.