To nejlepší z čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

To nejlepší z čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize jsou představeny hlavní aspekty komplexního čínského přírodního léčení. Vedle úvodu do historie a filozofie jsou dále zevrubně popisovány koncepce léčení, metody diagnostiky a terapie.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To nejlepší z čínské medicíny je 244 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.