Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Celá škola je úplně nadšená! Fullerman nás bere na "školu v přírodě". Stát se může spousta věcí, takže by to měla bejt fakt VELKÁ sranda, jenom doufám, že nebudu muset spát na pokoji s tim pitomcem Markusem Meldrewem. Delie mi už vyhrožuje, že mi zdemoluje pokoj a nějak šíleně vymaluje zdi.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates je absolutně nejlepší (jak kdy) je 238 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.