Tractatus Logico-Philosophicus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
411 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
411 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tractatus Logico-Philosophicus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Wittgenstein's Tractatus Logico-Philosophicus is one of the most influential philosophical texts of the twentieth century. Michael Beaney's new translation and detailed notes take into account the developments in scholarly understanding of the text.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tractatus Logico-Philosophicus je 352 Kč

Výběr knih autora Ludwig Wittgenstein

Zobrazit všechny knihy autora Ludwig Wittgenstein
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.