Tradiční čínská medicína

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tradiční čínská medicína koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční čínská medicína koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční čínská medicína koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tradiční čínská medicína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Tradiční čínská medicína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Není skladem

Tradiční čínská medicína koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
400 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čínská medicína je z 80 procent životosprávou, z 10 procent akupunkturou a ze zbylých 10 procent bylinnou medicínou. A životospráva znamená způsob, jakým prožíváme každý den, jak brzy vstáváme, co jíme, jak se pohybujeme, na co myslíme, z čeho máme obavy a ještě mnohé další. Těmto aspektům, tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tradiční čínská medicína je 389 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.