Tranzit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tranzit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tranzit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tranzit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tranzit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý diel trilógie, ktorá sa začala románom Obrys, jedna zdesiatich najlepších kníh roka podľa denníka New York Times. Faye sa po rozvode presťahuje aj so synmi do Londýna. Rozpad sa stáva katalyzátorom viacerých osobných, morálnych, umeleckých apraktických zmien aposunov, kým sa pre seba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tranzit je 303 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.