Trestněprávní perzekuce odpůrců režimu v Československu v období takzvané normalizace (1969-1989).

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trestněprávní perzekuce odpůrců režimu v Československu v období takzvané normalizace (1969-1989). koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trestněprávní perzekuce odpůrců režimu v Československu v období takzvané normalizace (1969-1989). koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Postihy odpůrců režimu byly stabilní součástí politiky Komunistické strany Československu po celé období tzv. normalizace. Poměrně značného množství lidí se dotkla i trestněprávní perzekuce, která stála na vrcholu represivních opatření režimu vůči nepohodlným občanům. Právě tomuto tématu je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trestněprávní perzekuce odpůrců režimu v Československu v období takzvané normalizace (1969-1989). je 316 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Pažout

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Pažout
Výběr knih vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.