Trigger Warning: Short Fictions and Disturbances, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trigger Warning: Short Fictions and Disturbances, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In Trigger Warning, global phenomenon and Sunday Times bestselling author Neil Gaiman returns to dazzle, captivate, haunt, and entertain with this third collection of short fiction, which includes a Doctor Who adventure, the David Bowie-inspired The Return of the Thin White Duke and a never…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Neil Gaiman

Zobrazit všechny knihy autora Neil Gaiman
Výběr knih vydavatele Headline

Zobrazit všechny knihy vydavatele Headline
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.