Triggered Literature

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Triggered Literature koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this characteristically nuanced and calmly objective study, the witty John Sutherland guides us through the increasingly rocky terrain of triggering. His advice rings clear: literature matters, to us and what we make of our world, and it must be handled with critical care.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Triggered Literature je 475 Kč

Výběr knih autora John Sutherland

Zobrazit všechny knihy autora John Sutherland
Výběr knih vydavatele Biteback Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Biteback Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.