Trůn tajemství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trůn tajemství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gabriel Axton – nechvalně známý jak princ Goloso, samozvaný král všech prostopášníků – vždy žil pro požitkářství, a to zejména z lovu. Jenže když jeho oblíbené dobrodružství nabere smrtících obrátek, uvědomí si, že je s jeho démonickým dvorem něco v nepořádku. Čas běží a on se musí obrátit na…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kerri Maniscalco

Zobrazit všechny knihy autora Kerri Maniscalco
Výběr knih vydavatele King Cool

Zobrazit všechny knihy vydavatele King Cool
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.