Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 448 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po zničující žabí válce je celý svět v troskách a Ú. P. V. O. může operovat pouze pod přísným dohledem Spojených národů. Kate se snaží zacelit pošramocené vztahy v týmu, zatímco Abe vyráží na vlastní pěst do kanadských lesů ve snaze zneškodnit netvora, jenž napadá obyvatele nedalekého městečka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ú.P.V.O. Peklo na zemi 1 je 499 Kč

Výběr knih autorů Mike Mignola , John Arcudi

Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, John Arcudi
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.