Učení mistrů, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učení mistrů, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učení mistrů, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učení mistrů, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V novodobém hermetismu lze vystopovat dva proudy, jež jsou patrné dodnes. První z nich, prezentovaný hlavně představiteli tzv. francouzského magického obrození, si kladl za cíl obnovu tradičního hermetického učení v jeho původní čistotě. Tento směr byl u nás reflektován prvorepublikovou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učení mistrů, 1. vydání je 217 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.