Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Grada
Grada
280 Kč
Není skladem

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ujasněte si s touto osvědčenou publikací se 191 názornými přehledy činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech. snadno a rychle je 282 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.