Under the Whispering Door

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Under the Whispering Door koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Under the Whispering Door koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Under the Whispering Door koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Under the Whispering Door koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Witty, haunting, and kind, Under the Whispering Door is a gift for troubled times. TJ Klune brings us a warm hug of a story about a man who spent his life at the office - and his afterlife building a home.From the author of joyous New York Times bestseller The House in the Cerulean Sea.Welcome…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Under the Whispering Door je 572 Kč

Výběr knih autora Klune TJ

Zobrazit všechny knihy autora Klune TJ
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.