Uprostřed Evropy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 496 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uprostřed Evropy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uprostřed Evropy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uprostřed Evropy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uprostřed Evropy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
470 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knihu tvoří 28 studií, v nichž autor z různých úhlů pohledu přibližuje dějinnou roli českých zemí v kontextu pozdně středověké střední Evropy. Nejprve z nadhledu, pouze však s různou mírou pravděpodobnosti, usiluje postihnout základní vývojové tendence od nástupu Lucemburků až do roku 1526, kdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uprostřed Evropy je 506 Kč

Výběr knih autora František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.